Garantie

Wij geven om onze producten en doen uiteraard ons best om deze in goede staat bij jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets misgaat bij de verzending van een bestelling of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek ons hiervan in kennis te stellen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan ook altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar support@justdreamz.shop. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.